رئیس و دبیرهیات بدوی نظام پزشکی کرج انتخاب شدند

رئیس و دبیرهیات بدوی نظام پزشکی کرج انتخاب شدند

 

جلسه انتخاب رئیس و دبیر هیات بدوی رسیدگی به تخلفات انتظامی اعضای نظام پزشکی کرج بزرگ برگزار شد .

پیش از ظهر امروز بیست و دوم آبان ماه، جلسه انتخاب رئیس و دبیر هیات بدوی رسیدگی به تخلفات انتظامی اعضای نظام پزشکی کرج با حضور دکتر حسین اعظمی نماینده قوه قضائیه و در محل سازمان نظام پزشکی کرج بزرگ برگزار شد.  

 دکتر عبدالرسول صداقت رئیس، دکتر ملکی معاون انتظامی، دکتر سوسن کیانی دادستان انتظامی و اعضای هیات بدوی نظام پزشکی کرج بزرگ در این جلسه حضور داشتند دکتر نوری به عنوان رئیس سنی جلسه نظارت بر انتخابات را برعهده گرفت. پس ازشمارش آرا دکتر فرید کرمی و دکتر مهدی ایزدیار  به ترتیب به عنوان رئیس و دبیرهیات بدوی  انتظامی نظام پزشکی کرج انتخاب شدند.

لینک گزارش تصویری https://karaj-irimc.ir/post/809

رئیس سازمان نظام پزشکی کرج بزرگ در این نشست با انتقاد از عدم انعکاس تلاش ها و خدمات هیاتهای انتظامی سازمان توسط رسانه ، از اعضای هیات بدوی خواست تا  پیام رسان جامعه پزشکی و انتقال دهنده مسائل درمانی  به شهروندان باشند.

وی گفت: ثبت 300 درخواست "گوداستندینگ" و مهاجرت نخبگان طی دوماه ، زنگ خطری است که باید مورد توجه قرار گیرد. بزرگان طب و نخبگان در حال ترک کشور هستند. از سوی دیگر مسئولان به جای بررسی علل این ضایعه و ایجاد انگیزه، طرح افزایش جذب دانشجو را به مجلس می برند.

رئیس شورای هماهنگی استان خاطر نشان کرد:  مردم گمان می کنند وقتی پرونده یک پزشک به دست شما می رسد فورا تبرئه می شود، مردم باید بدانند جلسات متعدد بررسی یک پرونده گاه تا 35 ساعت به طول می انجامد .

دکتر صداقت گفت: جامعه نجیب پزشکی  اهل اعتراض نیست و همین امر موجب جسارت برخی افراد شده است ، بزودی انتخابات مجمع انجمن ها برگزار خواهد شد تا مشکلات سریعتر حل شوند .

در ادامه دکتر اعظمی نماینده قوه قضائیه گفت: امیدوارم در دوره جدید نیز همانند روال گذشته بدون هیچ گونه حب و بغض و با نهایت انصاف به پرونده ها رسیدگی شود.

وی افزود: نظرات هیات بدوی در پرونده های دادگستری تاثیر مستقیم دارد و محکوم یا تبرئه شدن افراد به این رسیدگی ها بستگی دارد . باید به گونه ای برخورد شود که هردو طرف احساس حمایت کنند زیرا دادسرای انتظامی حامی پزشک و بیمار است.

نماینده قوه قضائیه تصریح کرد: البته حساب کسانی که پرونده مداخلات پزشکی دارند یا به مسئله طبابت بازاری نگاه می کنند یا تبلیغات سوء دارند از این مقوله جداست زیرا چهره پزشک و جامعه درمانی را مخدوش می کنند.

لینک گزارش تصویری https://karaj-irimc.ir/post/809