اورژانس جدید بیمارستان نظرآباد به همت خیرین سلامت راه اندازی و بازسازی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کرج، آیین افتتاح و بازسازی بخش اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) نظر آباد با همت یکی از خیرین سلامت با حضور رییس دانشگاه، امام جمعه و فرماندار نظرآباد انجام شد.

 دکتر کریم رئیس علوم پزشکی البرز در این مراسم  گفت :  به تمام همکارانم در تمام قسمت های بهداشت و درمان که در مدت شیوع کرونا با تمام قدرت و توان همیار و همراه ما بودند خدا قوت می گویم.

وی افزود:  اگر تلاش های شبانه روزی این عزیزان ، همراهی و همه جانبه مسئولان استانی و همکاری مردم نبود قطعا در فاز اول کرونا مرگ و میر بیشتری را با توجه به موقعیت خاص استان البرز که محل ترانزیت چند استان است و رفت و آمد بسیاری در آن انجام می شود شاهد بودیم. 

 رئیس دانشگاه بیان کرد: کار همکاران ما در این ایام مثال زدنی است و آنان جان بر کف نهاده بخاطر حفظ جان مردم پای کار ایستادند و این تلاش آنان کم از مقاومت مجاهدان دوران جنگ ندارد و باید به هر کدام شان مدال افتخار داد و بر دستان پر توانشان بوسه زد

 وی خاطر نشان کرد کرونا در کنار تمام مشکلاتی که برای ما ایجاد کرد درس های بزرگی برای ما داشت. کرونا به ما یادآوری کرد که باید در سبک زندگی خود تغییراتی ایجاد کنیم. کرونا سبب افزایش محبت و نوع دوستی در میان مردم شد .

وی افزود: خیرین عزیز مثل همیشه در این روزهای حساس حمایت های زیادی از کادر درمان انجام دادند و این اقدامات موجب دلگرمی ما می شود و باعث می شود امید و اشتیاق در ما شعله ور بماند. 

 وی در پایان عنوان کرد در این روزهای حساس که کرونا در کل کشور فراگیر شده امیدواریم این بخش از خیر بزرگوار آقای صراف زاده به یادگار بماند و برکات آن برای خود و خانواده  شان باقیات الصالحات باشد.