آغاز ممنوعیت سفر به استان البرز

به گفته رییس پلیس راهور استان از روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت تا شنبه ۲۵ اردیبهشت، خروج خودروهای بومی از استان‌ها و ورود خودروهای غیر بومی به همه شهرهای کشور با هر رنگ بندی ممنوع است.

 سرهنگ شرق با اشاره به اجرای طرح ترددی در همه رنگ بندی‌ها از ساعت ۱۴روز (۲۱ اردیبهشت) گفت: برای جلوگیری از سفر‌های بین استانی در تعطیلات عید فطر این محدودیت تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه (۲۵ اردیبهشت) ادامه دارد.
وی ادامه داد: طی این مدت خروج خودرو‌های بومی از استان‌ها و ورود خودرو‌های غیربومی به همه شهر‌های کشور با هر رنگ بندی ممنوع اعلام شده است.
سرهنگ شرق افزود: البته در این روز‌ها تردد خودرو‌های حمل و نقل عمومی، امدادی و باربری محدودیتی ندارد و جریمه‌ای برای آن‌ها اعمال نمی‌شود.
این مسئول اضافه کرد: طی این مدت اعمال جریمه‌ها در جاده‌ها و شهر‌های کشور هم به صورت هوشمند و از طریق دوربین‌های مستقر در راه‌ها و هم از طریق عوامل و نیرو‌های پلیس اعمال می‌شود.
سرهنگ شرق تاکید کرد: سفر از شهر قرمز به قرمز یک میلیون تومان و از نارنجی به نارنجی و زرد ۵۰۰ هزار تومان جریمه دارد.
رییس پلیس راهور استان توضیح داد: علاوه بر این، مردم نباید اعمال جریمه در خصوص تردد غیر مجاز شبانه یعنی از ساعت ۱۰ شب تا ۳ بامداد را هم فراموش کنند.
او در پایان افزود در اجرای این طرح استان‌های البرز و تهران یکپارچه در نظر گرفته شده اند و تردد در این دو استان بلا مانع است.