کنفرانس دو روزه  آموزشی رادیولوژی در کرج آغاز شد

صبح امروز پنجشبه هفتم بهمن ماه کنفرانس دو روزه  آموزشی آنومالی اسکن  و اکوی قلب جنین و سونوگرافی IUGR در سازمان نظام پزشکی کرج بزرگ آغاز شد.
در آیین افتتاح این کنفرانس دکتر عبدالرسول صداقت رئیس سازمان نظام پزشکی کرج بزرگ و دبیر علمی کنفرانس ضمن تشکر از دست اندرکاران تدارک این برنامه از جمله علوم پزشکی گفت: اگر نبود  هدفی که به واسطه آن وارد این رشته شدیم، و ایجاد شادی و رضایت در دل دردمندانی که به ما پناه آورده و ما را اقناع می کند، شاید امروز هیچ انگیزه ای برای ادامه نداشتیم.    

 رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی های استان افزود:  بارها و بارها از پشت همین تریبون عرض کردم تک تک شما دارای آی کیو بالاتر از فعالان اقتصادی هستید.  این خاصیت پزشک است که باید از بالاترین هوش برخوردار باشد تا بتواند وارد این صنف شود، پس در هر کار و رشته ای ورود می کردید، حتمن درآمد بیشتری داشتید.
دبیر علمی کنفرانس گفت:  نه برای دلخوشی خودمان، بلکه به عنوان یک واقعیت می گویم که بارها و بارها تک ما و شما لبخند بیمارانمان را  به عنوان زیباترین خاطره و لحظه زندگیمان در قلب خود ثبت و ضبط کرده ایم. آنچه که امروز مارا در مقابل  کسانی که متاسفانه هیچ درکی از انسانیت ندارند، سرپا نگه داشته همین دلخوشی هاست .