نظام پزشکی کرج بزرگ از خانواده  شهدای سلامت تجلیل کرد

هیات مدیره نظام پزشکی بزرگ از خانواده  شهدای سلامت استان تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی نظام پزشکی کرج بزرگ، آیین تجلیل از همکاران گرانمایه شهید مدافع سلامت استان البرز با رعایت پروتکل های بهداشتی امروز سه شنبه در محل سالن کنفرانس این سازمان و به مناسبت روز پزشک و داروساز و با حضور اعضای هیات مدیره برگزارشد.

رئیس هیات مدیره منتخب دکتر عبدالرسول صداقت در این مراسم گفت: با شیوع بیماری کرونا درایران، بخش‌های سلامت و درمان همچون رزمندگان جبهه‌های نبرد پا به میدان نهاده و با جانفشانی، ایثار و رشادت‌های بی‌وصف خویش جلوه‌های عشق و ایمان را به نمایش گذاشتند.

وی با نامبردن از شهدای این عرصه افزود: دکتر کاظمی یزدی ، دکترمجیدیان راد ، دکتر نجفی، دکتر غنی زاده،  دکترمجیدی دکتر بیات، دکتر شاهمرادی و دکتراحمد میری و... از جمله شهدایی هستند که برای نبرد با ویروس کرونا در راه نجات جامعه و جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکردند و تا لحظه آخر جان بیماران را بر خود مقدم دانستند.

همچنین بهای این خدمات خداپسندانه و خیرخواهانه نزد خدا محفوظ است و تداوم مسیر شهدای سلامت مسئولیت سنگینی است که امروز بر دوش دیگر همرزمان آنان باقی مانده است.

وی به نیابت از همکارانش در هیات مدیره نظام پزشکی کرج خاطر نشان کرد: خداوند در وجود این عزیزان جلوه هایی را به نمایش گذاشت که انسانها را نه بر اساس ظاهرشان بلکه از روی جلوه هایی که از خود نشان دادند قضاوت کنیم و در جایی که همه به فکر جان خود هستند این عزیزان با تمام وجود خدمت کردند و مانند قطعه ای از هولوگرام واقعیت های خود را تجلی بخشیدند.

وی گفت: کرونا دشمن ناشناخته ای بود که بی امان و بدون توقف عزیزان ما را گرفت و تاکنون نیز متوقف نشده اما نام این عزیزان در تاریخ جامعه پزشکی باقی خواهد ماند و تاریخ درباره جانفشانی های این عزیزان قضاوت خواهد کرد.

این مسئول تاکید کرد: هیچ کسی از عاقبت خود با خبر نیست و مرگ با کسی قراری نبسته و کسی نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد اما چگونه مردن مهم است اینکه خداوند در وجود این عزیزان وجه الله را تجلی کرد و ما به آن اعتقاد راسخ داریم.

به گفته وی : پزشکی حد و مرز نمی شناسد و هیچ گاه پزشکان متعهد از کسی نمی پرسند که از چه گروه و دسته ای هستند بلکه اعتقاد آنان خدمت به جامعه انسانی است.

هیات مدیره منتخب نظام  پزشکی کرج بزرگ در پایان یاد و خاطره شهدای سلامت را گرامی داشته و با اهدای لوح زرین از خانواده شهدای معزز و بزرگوار دکتر محمد باقر بیات، دکتر فرهاد نجفی، دکتر سید حسین احمد میری، دکتر علی اکبرآقا بابایی پور، دکتر محمود غنی زاده  تقدیر کردند.گفتنی است خانواده هشت تن شهید سلامت گروهن پزشکی و داروسازی استان دعوت شده بودند که متاسفانه تنها چهار تن از این عزیزان در مراسم حضور یافتند.

همسر داروساز شهید سلامت، دکتر فرهاد نجفی هنگام دریافت لوح یادبود خطاب به مسئولان با اشاره به  چالش های همسرانو خانواده های داروسازان گفت:  زمانی که دکتر داروساز فوت می کند در حالیکه تنها بنگاه اقتصادی او داروخانه اش بوده است، تکلیف خانواده ایشان چیست؟ قانون باید حامی ما باشد نه اینکه زحمات  نادیده گرفته شوداز سازمان غذا و دارو درخواست می کنم تا صدای این بخش از جامعه شنیده شود و تدبیری برای حل این مشکل اندیشیده شود.