رئیس اورژانس کشور :

ناوگان اورژانس زمینی استان البرز تقویت می شود

رئیس اورژانس کشور :
اورژانس هوایی البرز جزء بهترین و فعال ترین امداد هوایی در كشور است.

 

 رئیس اورژانس کشورضمن اشاره به شرایط ویژه استان البرز به جهت تراکم بالای جمعیت و شرایط جغرافیایی گفت: خرید هزار دستگاه آمبولانس در کشور در حال انجام است که حتما تقویت ناوگان اورژانس زمینی البرز در دستور کار اورژانس کشور قرار دارد و حتی  نیاز است تعداد زیادی از پایگاه های اورژانس این استان  به دو کد مجهز شوند.  

وی تصریح کرد: یکی از چالش های اورژانس البرز کمبود نیروی انسانی است که باید سازوکار لازم  جهت جذب نیروی انسانی  مورد نیاز انجام شود.

دکتر کولیوند با بیان اینکه سیستم های عملیات ویژه در استان البرز باید با توجه به شرایط خاص این استان تقویت شود اظهار داشت: آموزش و پیشگیری در امر سلامت بسیار مهم است و باید شعار هر خانه یک پایگاه سلامت به صورت جدی دنبال و برنامه ریزی های لازم در این خصوص به سرعت انجام شود چرا که در امر آموزش و پیشگیری یکی از ارکان مهم و موثر  ، تبدیل شدن هر خانه به یک پایگاه سلامت است. 

رئیس اورژانس کشور ضمن اشاره به تقویت موتورهای امدادی در اورژانس البرز افزود : به زودی نزدیک به 30 عدد موتور لانس به ناوگان  اورژانس البرز افزوده میشود.

وی افزود: نقشه مخاطرات استان با همکاری اورژانس  البرز و کشور  جهت برنامه ریزی و تنظیم سناریوهای مختلف پدافند غیر عامل  تنظیم شود.

دکتر کولیوند  در ادامه قول همکاری و مساعدت  در جهت تقویت زیرساخت اورژانس البرز به ویژه در مبارزه با کرونا را به دانشگاه داد. 

رییس اورژانس کشور در ادامه بر ارتقا حق الزحمه و امور رفاهی و معیشتی به نیروهای اورژانس تاکید کرد و افزود: به طور جدی در حال پیگیری حق الزحمه پرداختی به نیروهای اورژانس ، ارتقا امور رفاهی  این عزیزان از طریق  مجلس شورای اسلامی  ، هیات دولت و وزارت بهداشت هستیم .

وی افزود با جدیت به دنبال سختی کار ویژه تکنسین های اورژانس هستیم که نیروهای خدوم اورژانس پیش بیمارستانی نیز بتوانند از مزایای قانون مشاغل سخت و زیان آور بهره مند شوند.

رئیس اورژانس کشور  در ادامه از مدیریت اورژانس پیش بیماستانی و حوادث استان  و همچنین از پروژه پایگاه اورژانس هوایی بازدید کرد و ضمن اعلام حمایت در تکمیل این پروژه خواست  حداکثر ظرف  سه ماه آینده این پروژه  تکمیل شود.