مشارکت مومنانه نظام پزشکی کرج درایام رمضان

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کرج دکتر سعید خدارحمی عضو هیات مدیره سازمان نظام پزشکی کرج رئیس انجمن و به نمایندگی از کمیته نیکوکاری جامعه دندان‌پزشکی ایران (البرز) در پویش مومنانه کمیته نیکوکاری انجمن دندانپزشکان البرز با اشاره به اینکه نظام پزشکی  نمادی از جامعه‌پزشکی استان است، اظهار کرد: بدون اغراق می توان گفت نظام پزشکی البرز یکی از متفاوت ترین گروه در میان جوامع پزشکی کشور است.
وی ادامه داد: افتخار نظام پزشکی البرز  اعضایی  است که در پویش های خیرخواهانه همیشه پیش قدم هستند و تلاش دارند با کمک هرچند ناچیز خود باری از دوش قشر محروم جامعه بردارند.
خدا رحمی اضافه کرد: هر چند نظام پزشکی البرز بودجه جداگانه ندارد و از طریق حق عضویت ها برنامه ها و طرح های خود را اجرایی می کند، ولی  تا کنون در اجرای طرحهای خیرانه همیشه پیش قدم بوده و در این مسیر محدودیت های مالی را نادیده گرفته است.
وی با گلایه از اینکه نظام پزشکی استان آن طور که باید و شاید شناخته شده نیست، گفت: باید اطلاع رسانی کافی از نظام پزشکی از طریق رسانه ها صورت بگیرد تا مردم به این باور  برسند که این مجموعه دوست و در کنار آنها است.
این مسئول افزود: نظام پزشکی البرز در کنار حمایت به حقی که از اعضای خود دارد، همیشه در برخورد با تخلفاتی که از سوی جامعه پزشکی استان صورت می گیرد، بدون اغماض عمل کرده و مدافع حقوق مردم بوده است. 
وی در ادامه به راه اندازی پویش مومنانه کمیته نیکوکاری انجمن دندانپزشکان البرز اشاره کرد و گفت: این انجمن سال هاست در طرح ها و پویش های نیکوکاری مشارکت دارد و چه در زمینه ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به جامعه هدف و چه در ارائه خدمات داوطلبانه در  زمان بروز حوادثی مثل سیل، زلزله و ... در گوشه و کنار  کشور پیش قدم بوده است.
گفتنی است در پایان این مراسم بسته های معیشتی ارزاق بین مددجویان نیازمند توزیع شد‌.