اطلاعیه مهم

لیست داروخانه های منتخب توزیع داروهای كرونا در استان البرز منتشر شد

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی البرز از تعیین داروخانه های منتخب برای توزیع داروهای درمان کرونا در استان خبر داد


دکتر نفسیه خسروی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی البرز با اعلام این خبر افزود : با توجه به موج چهارم بیماری کرونا و لزوم دسترسی راحت و سریع مردم به داروهای درمان سرپایی کرونا ، داروخانه هایی جهت توزیع این داروها در استان مشخص شده است که تنها این داروخانه های منتخب اجازه ی توزیع داروهای درمان کرونا با نسخه پزشک را دارند. 

وی افزود: تعداد داروخانه های منتخب به زودی طی فراخوانی که توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه اعلام میشود  به صد داروخانه  افزایش می یابد .

دکتر خسروی تصریح کرد : تا کنون  69 داروخانه منتخب برای  توزیع داروهای بیماری کرونا مشخص شده است اما به زودی طی فراخوان و با ارزیابی امتیازات کسب شده توسط داروخانه ها این لیست به 100 داروخانه در سطح استان خواهد رسید . 


دکتر نفسیه خسروی افزود:  با توجه به تمهیدات انجام شده خوشبختانه استان البرز از نظر تامین اقلام دارویی مورد نیاز برای درمان بیماران بستری و سرپایی استان و اقلام محافظت فردی نظیر محلول های ضد عفونی کننده ، ماسک ، شیلد و غیره هیچ کمبودی نداشته و کارشناسان این معاونت بصورت دقیق و شبانه روزی توزیع این اقلام در داروخانه ها را پایش و در صورت مشاهده تخلف احتمالی برخورد لازم را انجام خواهند داد.
وی در ادامه از مردم  خواست با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به حفظ سلامت خود و عزیزانشان کمک کنند و یاریگر مدافعان سلامت باشند.