كشف كارگاه تولیدی غیرمجاز ماسك سه لایه و دستگاه فسفر پلیت قاچاق

یک واحد متخلف به دلیل عدم رعایت ضوابط ابلاغی تولید ماسک توقیف و جهت طی تشریفات قضایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز معرفی گردید.

به گزارش روابط عمومی نظام پزشکی کرج به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو البرزدر بازدید کارشناسان مدیریت تجهیزات پزشکی این معاونت در معیت قاضی محترم تعزیرات حکومتی و بازرسین سازمان صمت استان البرز در تاریخ 29/09/1399 از واحدهای تولیدی ماسک، یک واحد متخلف به دلیل عدم رعایت ضوابط ابلاغی تولید ماسک توقیف و جهت طی تشریفات قضایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز معرفی گردید.

همچنین در بازدید کارشناسان مدیریت تجهیزات پزشکی این معاونت از یک مرکز تصویربرداری، یک دستگاه فسفر پلیت قاچاق، کشف و توقیف گردید. مراتب جهت برخورد قضایی مقتضی به اداره کل  تعزیرات حکومتی استان البرز منعکس گردید.

شایان ذکر است فرآیند بازرسی و بازدید از واحد های تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی مستقر در استان البرز بصورت منظم توسط کارشناسان این مدیریت در حال انجام بوده و ضروریست کلیه واحدهای تولیدی برابر با دستورالعمل های تولید ماسک ابلاغی از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، نسبت به رعایت اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ابلاغی اقدامات لازم را معمول نمایند، معاونت غذا و دارو حسب وظایف نظارتی و تکالیف قانونی با متخلفین برخورد می نماید.