ساعات فعالیت مراكز خدمات جامع سلامت تا ساعت ۲۲ افزایش یافت

به اطلاع عموم می رساند با توجه به وضعیت قرمز استان ساعات فعالیت مراکز خدمات جامع سلامت منتخب استان تا ساعت ۲۲ افزایش یافت

 

????برای مشاهده لیست مراکز بهداشت منتخب البرز جهت بیماران با علائم مشکوک به کووید ۱۹ کلیک نمایید 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز با اعلام این خبر افزود : با توجه به سیر صعودی ابتلا و وضعیت قرمز استان در پاندمی کووید19 ، ساعت فعالیت برخی از مراکز خدمات جامع سلامت استان البرز تا ساعت 22 افزایش یافته است 
 وی عنوان کرد : این اقدام به منظور تسهیل دسترسی شهروندان و رضایت مندی ایشان در دریافت خدمات بهداشتی درمانی صورت گرفته است و از همشهریان گرامی انتظار داریم که ضمن رعایت مسائل بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی، کارکنان بهداشت و درمان را در گذر از این مسیر دشوار همراهی نمایند.

دکتر مستوفی تاکید کرد : در مرحله اول مقابله با این بیماری کمیته های محله محور با همکاری بسیج نواحی، گام مهمی را در اجرای پروتکل های بهداشتی برداشته و انتظار داریم همچون گذشته یاریگر ما در کنترل بیماری باشند.

رئیس مرکز بهداشت استان ضمن تاکید بر اجرای صحیح دستور عمل های ابلاغی توسط کلیه ادارات، سازمان ها و ... ،پیشگیری از وجود تجمعات مردمی را الزامی و راهگشا دانست و تصریح کرد :  نظارت جدی و مستمر بر اجرای صحیح پروتکل های بهداشتی و همچنین نحوه ارائه خدمات در واحدهای بهداشتی سرلوحه کار کلیه مدیران حوزه بهداشت خواهد بود و امیدواریم با ارائه خدمات مطلوب و اثر بخش شاهد کنترل بیماری باشیم.