در دیدار رئیس علوم پزشکی البرز اعلام شد:

ساخت بیمارستان 32 تخوابه طالقان مجوز گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز  عملکرد  شبکه بهداشت و درمان طالقان به ویژه در ارائه خدمات بهداشتی  و درمانی به مردم شریف شهرستان رضایت بخش  توصیف کرد  و گفت : شبکه بهداشت طالقان به خوبی به موضوعات آموزش ، بیمار یابی ، غربالگری و درمان بیماران کووید 19 ورود کرده است و پیگیری های لازم به دقت انجام می شود و وضعیت طالقان در شرایط مطلوبی از ارائه خدمات قرار داد.

دکتر فتحی تشریح کرد : خوشبختانه در طالقان در زمینه اورژانس زمینی ، هوایی ، پزشکان مقیم ودارو مشکلی نیست و یکی از مناطقی است  که اورژانس البرز  به خوبی تحت پوشش قرار داده است . 

رئیس دانشگاه ضمن تاکید بر مشارکت و همکاری مردم در کنترل و مهار  کرونا اظهار داشت : هر منطقه ای که به لحاظ شیوع کرونا وضعیت مطلوب تری دارد بی شک همکاری  مردم آن منطقه در رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیشتر بوده است و از مردم فهیم طالقان تقاضا می شود مثل گذشته نسبت به رعایت موارد بهداشتی دقت لازم را داشته باشند.

وی  در ادامه در خصوص ساخت بیمارستان در شهرستان طالقان گفت: توافق ها و مجوز های لازم جهت ساخت بیمارستان 32 تختخوابی در طالقان انجام شده است و تفاهم نامه  سه جانبه ای با وزارت بهداشت ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و استانداری البرز آماده شده است و به محض نهایی شدن مجوزها ساخت بیمارستان شروع میشود. 

رئیس دانشگاه در بخش دیگری از صحبت های خود به اهمیت خیرین در حوزه ی سلامت اشاره کرد و افزود: خیرین طالقان از گذشته یاریگر سیستم بهداشتی و درمانی این شهرستان بوده اند اما با توجه به ظرفیت خیرین در طالقان انتظار می رود مشارکت خیرین در بحث سلامت بیش از پیش باشد تا بتوانیم در جهت ساخت بیمارستان و توسعه شبکه بهداشت و درمان این شهرستان از ظرفیت خیرین محترم بیشتر  استفاده کنیم.

گفتنی است در حاشیه این بازدید رئیس دانشگاه با فرماندار طالقان نیز دیدار و گفتگو کرد .