مدیر امور بیمارستانهای استان :

روزانه تعداد بیماران بیشتر می شود و کادر درمان به شدت خسته است

مدیر امور بیمارستان ها در حاشیه بازدید از بیمارستان ها گفت: میزان بیماری زایی ویروس بیشتر شده و تعداد بیماران افزایش پیدا کرده و بیماران با حال بدتری مراجعه می کنند و نیاز به آی سی یو و مراقبت های ویژه بسیار زیاد شده است.

دکتر کوروش سلیمی مدیر امور بیمارستان ها صبح امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان های استان گفت: از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تا کنون کل کشور در حال مقابله با کرونا است و تا الان  چندین پیک این بیماری را پشت سر گذاشتیم اوایل کادر بهداشت و درمان تازه نفس بودند ولی الان واقعا خسته هستند . 

وی افزود : پیک اول کرونا به خوبی مدیریت شد  اما در پیک های بعدی با مشکلات بیشتری مواجه شدیم . بسیاری از کادر درمان  مبتلا شدند که مجبور شدند  چند هفته از چرخه کار دور بمانند و جایگزین کردن نیرو یکی از چالش های جدی است . 
دکتر سلیمی خاطر نشان کرد :  میزان قدرت بیماری زایی ویروس بیشتر شده و تعداد بیماران افزایش پیدا کرده و بیماران با حال بدتری مراجعه می کنند و نیاز به آی سی یو و مراقبت های ویژه بسیار زیاد شده است. متاسفانه بسیاری از همکاران ما خانواده شان مبتلا به بیماری شده اند و ذهن آنان  در گیر مراقبت از خانواده نیز می باشد. 

وی خاطر نشان کرد  هر روز  تعداد بیماران بیشتر می شود و کادر درمان به شدت خسته هستند از مردم خواهشمندم سه اصل مهم پیشگیری از بیماری که استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شست وشوی مکرر دست ها می باشد را رعایت کنند و در صورت بروز اولین علائم به مراکز بهداشتی مراجعه کنند و اجازه ندهندبا گذشت زمان علائم شان شدید تر شود .