نماینده ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی :

حوزه درمان البرز نگاه ویژه وزارت بهداشت را می طلبد

علی حدادی، در آئین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز که ظهر دوشنبه در پردیس دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات کادر درمانی استان البرز در مقابله با شیوع کرونا ویروس، گفت: حمایت و راهنمایی کادر درمان موجب شد تا به نحو احسن پروتکل‌های بهداشتی در مراسمات و برنامه‌های متعدد از جمله هیأت‌های مذهبی رعایت شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم پای نظام و انقلاب ایستاده اند، اظهار کرد: در استان البرز عقب ماندگی های فراوانی در بهداشت و درمان داشته ایم وتا به امروز هم داریم.

وی با بیان اینکه این مشکلات از دوران گذشته تا به امروز ادامه داشته است، بیان کرد: به محض استان شدن البرز، زیرساخت‌ها کافی موجود نبود و همین موارد موجب شد همچنان با عقب ماندگی در حوزه‌های مختلف از جمله مسائل بهداشت و درمان مواجه باشیم.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های ویژه استان البرز اضافه کرد: این استان در حوزه دانش بنیان و کشاورزی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و برای مثال می‌توان به برداشت دو میلیون تن محصولات کشاورزی از استان در طول سال اشاره کرد.

حدادی اشاره کرد: مردم استان البرز از وزارت بهداشت و درمان درخواست دارند تا مشکلات این حوزه در استان هر چه سریع تر برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان طالقان با کمبود سرانه درمانی مواجه هستیم، تصریح کرد: بیمارستان 32 تخت خوابی در این شهرستان کلنگ زنی شده است ولی انتظار داریم هر چه زودتر این پروژه به سرانجام برسد.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان فردیس نیز با جمعیت بالا کمبود سرانه بهداشتی دارد، یادآور شد: انتظار داریم وزارت بهداشت ما را در حوزه خدمات رسانی آخرین استان ندانند بلکه ما را جزو اولویت‌ها قرار دهید تا در حوزه بهداشت و درمان عقب ماندگی‌ها جبران شود.