تبریک مدیریت شعب بانک مسکن استان به پزشکان البرز

صبح روز شنبه ، دیدار دوستانه معاون اجرایی مدیریت شعب بانک مسکن استان البرز و رئیس سازمان نظام پزشکی کرج با هدف تبریک روز پزشک و قدرشناسی از زحمات جامعه پزشکی در مبارزه با بیماری کرونا انجام شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کرج مهدی زاده معاون اجرایی مدیریت شعب بانک مسکن در این دیدار ضمن ابلاغ تبریک خانواده بانک مسکن به اعضای سازمان نظام پزشکی و درمان گفت: این روز ها پزشکان سخت ترین روزهای کاری خود را گذرانده اند و با هر زبان که از ایشان تقدیر کنیم جبران همت والای ایشان نمی شود.
وی افزود: با توجه به ابتلای تعدادی از کارمندان بانک مسکن به کووید 19 که خوشبختانه به همت کادر درمانی همگی از سلامتی برخوردار شده و به جمع خانواده هایشان بازگشتند برخود واجب دانستیم تا پیام تقدیر و تشکر خود را از طریق سازمان نظام پزشکی به گوش ایشان برسانیم.
مهدی زاده یاد آور شد همچنین قدر دانی و زنده کردن نام پزشکان ارجمندی که در این راه به شهادت رسیدند وظیفه همه ماست که از همین تریبون پیام تشکر و احترام خود را به خانواده ایشان ابلاغ می کنیم .
دکتر حقیقی رئیس سازمان نیز ضمن تشکر از قدر دانی مردم فهیم ایران نسبت به تلاش مضاعف کادر درمان در ماه های اخیر گفت: پزشکان ما مجدانه با همه وجود در میدان مانده و در راه حفظ سلامت جامعه سالامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و نخواهند کرد.
وی تصریح کرد: پزشکان ما با شجاعت به سمت خطری می روند که مردم از ان گریزانند و این جز به سبب تعهد اخلاقی و حرفه ای پزشکی نیست .