بیمارستان 260 تخت خوابی فردیس پایان سال بهره برداری می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی البرز از بهره برداری بیمارستان  260 تخت خوابه فردیس تا پایان سال خبر داد .
 
دکتر مرتضی نظری در جمع خبر نگاران گفت: با توجه به اینکه سرانه تخت بیمارستانی استان البرز پایین تر از استاندارد های لازم بود در سال های اخیر اقدامات خوبی انجام شد که این بیمارستان یکی از ان فعالیت هاست .

 معاون توسعه ، مدیریت و منابع دانشگاه  افزود:  : در منطقه کمال شهر نیز بیمارستانی با 100 تخت فعال حدودا 10 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است  که به زودی به بهره برداری خواهد رسید . 
وی گفت: : خوشبختانه هم اکنون هیچ  منطقه ای در استان البرز وجود ندارد که از خدمات بهداشتی بی بهره باشد و  پایگاه های بهداشتی در دور ترین نقاط استان نیز ایجاد شده و به مردم ارائه خدمت می کنند و از طریق سیستم ارجاع  موارد تخصصی را به مراکز بیمارستانی راهنمایی می کنند . 
وی بیان کرد در شهر طالقان امکانات تله مدیسین فعال شده است  که مردم آن منطقه می توانند بدون مراجعه به مرکز استان با متخصصین در حوزه های مختلف ارتباط بگیرند . 

دکتر نظری خاطر نشان کرد : با توجه به نوپا بودن دانشگاه علوم پزشکی البرز بسیاری از ساختمان ها به صورت استیجاری بودند که خوشبختانه توانستیم ساختمانی با مساحت 3000متر مربع به ارزش 35 میلیارد تومان جهت معاونت غذا و دارو و ساختمانی به مساحت 2000 متر مربع به ارزش 12 میلیارد تومان جهت شبکه بهداشت و درمان فردیس خریداری کنیم . 
وی اضهار کرد فضاهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی البرز محدودیت های بسیاری داشت که با حمایت خیرین توانستیم دانشکده پزشکی را با امکانات مناسب در محل پردیس دانشگاه راه اندازی کنیم. 
معاون توسعه دانشگاه این نوید را داد که بخش  سوختگی در بیمارستان امام علی(ع) به زودی با تمام امکانات و 60 تخت فعال راه اندازی خواهد شد و نیاز مردم استان در حوادث سوختگی نیز مرتفع می شود.