فرماندار اعلام کرد:

برخورد جدی با خاطیان قوانین کرونایی در کرج

معاون استاندار و فرماندار کرج از برخورد جدی با خاطیان قوانین کرونایی در کرج خبر داد و گفت: بازرسان فرمانداری کرج در سطح شهر روزانه حضور دارند  و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی، تذاکرات شفاهی و اخطارهای کتبی را در دستور کار قرار داده اند. 

«غفور قاسم پور» با اعلام این خبر گفت: در جریان بازدید توسط  تیمهای بازرسی فرمانداری از مراکز عمومی، بمنظور پایش روند اجرای قوانین بهداشتی به متولیان مراکز عرضه سوخت و تعدادی از دستگاههای خدمات رسان بجهت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تذکرات لازم داده شد.

وی افزود: تیمهای بازرسی فرمانداری طی روزهای جاری از چندین واحد صنفی و ادارات شهرستان از جمله  نانوایی ها،هایپر مارکتها،بازارهای روز، مراکز عرضه لبنیات، مراکز پیشخوان دولت در مناطق مختلف شهر بازدید بعمل آوردند . 

معاون استاندار گفت: متاسفانه بجهت عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی به مراکزی که مورد بازدید قرار گرفته اند، تذکرات و‌اخطار شفاهی داده شده است. 

قاسم پور تصریح کرد: بازرسی ها از کلیه مناطق بطور مستمر انجام و ‌نظارتها تشدید شده است از این رو با متخلفانی که سلامت مردم را به مخاطره می اندازند، برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت.