انتخابات هیات رئیسه مجمع انجمن های استان البرز برگزار شد

انتخابات هیات رئیسه مجمع انجمن های استان البرز برگزار شد

انتخابات هیات رئیسه مجمع انجمن های استان البرز، ظهر امروز شنبه 23 بهمن ماه در محل سازمان نظام پزشکی کرج بزرگ و با حضور رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی های استان و اعضای انجمن برگزار شد .

دکتر عبدالرسول صداقت رئیس سازمان نظام پزشکی کرج بزرگ در ابتدا با تاکید بر این مهم که انجمنها نباید جایگاه خود را دست کم بگیرند گفت: این اعضای انجمنها هستند که نقش اصلی را در تشخیص و درمان جامعه بازی میکنند

عضو شورای عالی نظام پزشکی ج.ا.ا افزود: من معتقدم انجمن ها بازوی فکری بسیار ارزشمند نظام پزشکی هستند و آنچه را که ما فرصت دیدن و پیگیری نداشته باشیم یادآوری خواهند کرد و فرصت مناسبی است تا پیشنهادهایشان را در شورای عالی سازمان مطرح کنیم.

وی گفت: انجمن ها باید آنقدر درهای دانشگاه و معاونت ها را بکوبند تا کسی صدای آنها را بشنود و پاسخی بدهد. همین تشکیلات موجود نظام پزشکی هم اگر نبود؛ برای کارهای روزانه خود با کسانی طرف می شدیم که سواد کافی برای انجام مسئولیت هایشان ندارند.

رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی های استان شناسایی مهره های کارآمد و تامین ظرفیت نیروی انسانی شایسته برای آینده نظام پزشکی را، از جمله اهداف اصلی مجمع انجمنها ذکر کرد و گفت: زین پس انجمن ها با فعالیت پویا ، آموزش و تبادل اطلاعات و قوانین، می توانند در پیشگیری از تخلفات و دردسرهای قانونی اعضای سازمان نقش مهمی ایفا نمایند.

در ادامه با رای گیری پیرامون انتخاب هیات رئیسه مجمع ، نتیجه به شرح زیر اعلام شد:

  1. رئیس مجمع   دکتر اصغر عزیزی
  2. نایب رئیس     دکتر آفریده
  3. دبیر              دکتر توده زعیم
  4. خزانه دار         خانم ورعی

 

لینک گزارش تصویری :