رشد 3.5 برابری تزریق واکسن در نظام پزشکی کرج

بیش از 2000  نفر کادر درمان واکسینه شدند

رشد 3.5 برابری تزریق واکسن در نظام پزشکی کرج
بیش از 2000  نفر کادر درمان واکسینه شدند

 

طی دور جدید واکسیناسیون کادر درمان که از نیمه دوم شهریور ماه سالجاری آغاز شده بود 2413نفر از کادر درمان با مراجعه به محل نظام پزشکی کرج بزرگ واکسن دریافت کرده اند.

به گزارش روابط عمومی نظام پزشکی کرج بزرگ، برنامه واکسیناسیون کادر درمان که به همت واحد رفاهی و همکاری معاونت بهداشتی در حال انجام است، طی ماه گذشته  705نفر از اعضای نظام پزشکی کرج بزرگ، خانواده کادر درمان و پرسنل را در برابر ویروس کووید19 در قالب دوزهای  اول و دوم واکسینه کرد.

بر همین اساس باتلقیح 1708 دوز واکسن در قالب دوز های اول و دوم و افزودن دوز بوستر در این برنامه، واکسیناسیون کادر درمان در آبان ماه به رشد سه برابری رسید.

روزانه معاونت رفاهی سازمان دکترخدا رحمی، دو تا چهار پرسنل سازمان جهت پذیرش و ثبت مشخصات، دو واکسیناتور و یک پزشک مقيم در خدمت مراجعه کنندگان هستند و در محیطی کاملا  بهداشتی با تجهیزات کامل واکسیناسیون انجام  می شود.

متقاضیان می توانند شنبه تا پنجشنبه هر هفته روزانه بین ساعات 8.30 الی 13 با مراجعه به  نظام پزشکی کرج بزرگ واکسن های مورد نیاز را تلقیح نمایید. در حال حاضر واکسن های آسترازنکا و سینوفارم موجود است .

واکسن اسپوتنیک به دلیل نیاز به شرایط فریز برای نگهداری در سازمان موجود نیست و در صورت تمایل می توانید به سالن انرژی اتمی واقع در بلوار موذن  یا سالن شهرداری واقع در چهار صد دستگاه مراجعه کنید.

واکسن کواکس نیز به دلیل شرایط نگهداری و استقبال کم نیازمند رزرو تلفنی است 32534242