705 نفر تا کنون در نظام پزشکی کرج واکسینه شدند

به گزارش روابط عمومی نظام پزشکی کرج در مهر ماه جاری  705 نفر از اعضای نظام پزشکی کرج، خانواده کادر درمان و پرسنل با حضور در محل سازمان علیه ویروس کووید19 در قالب دوز اول ، دوز دوم واکسینه شده اند. 
همچنین بر اساس آمار ارائه شده از واحد رفاهی در هفته ای که گذشت 199 مراجعه کننده  کادر درمان و پرسنل جامانده از تزریق دوز اول،مراجعه کنندگان جهت دریافت دوز دوم و همچنین خانواده کادر درمان،خانواده پرسنل مراکز درمانی در این ستاد واکسینه شده اند .
.

گفتنی است با فراخوان تزریق دوز سوم داوطلبان دریافت واکسن سینوفارم (تنها واکسن موجود در حال حاضر) به سازمان مراجعه کرده اند. "در حال حاضر تنها واکسن سینوفارم موجود است و در صورت تامین انواع دیگر واکسن اطلاع رسانی خواهد شد."
روزانه معاونت رفاهی سازمان با استقرار چهار پرسنل دو نیروی تزریق واکسن و یک پزشک  مقيم در خدمت مراجعه کنندگان است تا در محیطی کاملا خلوت ، بهداشتی و با تجهیزات کامل واکسینه شوند و این روند تا تامین و تلقیح انواع واکسن دوز سوم کادر درمان ادامه خواهد داشت. 
گفتنی است کودکان بالای 12 سال و بانوان باردار نیز می توانند برای تزریق واکسن روزانه بین ساعات 9 الی 13 به  نظام پزشکی کرج مراجعه نمایند.