4 فوت ناشی از کرونا طی 24 ساعت گذشته در البرز به ثبت رسید

طبق گزارش رئیس علوم پزشکی البرز آخرین وضعیت کووید ۱۹به شرح زیر اعلام شد .

از دیروز تا امروز ۱۰ شهریور  - ۵۶ بیمار با علائم كووید 19 در مراكز درمانی استان بستری شده اند.

وی افزود: مجموع کل  موارد بستری شامل ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز    ۱۵ هزارو ۳۱۱ نفر  بوده که از این تعداد  ۱۴ هزار و ۷۶۲ نفر مورد قطعی مثبت  و بستری بوده اند.

دکتر فتحی با بیان اینکه در حال حاضر  تعداد ۴۱۵ نفر شامل موارد ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد  ۱۲۵ نفر بیمار قطعی کووید 19 می باشند.

سرپرست  دانشگاه عنوان کرد: در ۲۴ساعت گذشته تعداد ۳۸۱ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی  استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۵۶ مورد در بیمارستان ها بستری شده اند .

دکتر فتحی با اشاره به اینکه تعداد  ۱۰۰ بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن پنجاه هستند تصریح کرد : تعداد بیماران بستری شده ی بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۰۳ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار کووید 19 جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری  در استان به   ۹۴۲ نفر رسید .

دکتر فتحی در پایان تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۳هزار و ۹۳۴ نفر  از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه  طی ۲۴ ساعت گذشته  ۳۴ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.