استاندار البرز:

اعمال مصوبات مشترک مقابله با کرونا در تهران و البرز مطرح شد

نقاط مشترک البرز و تهران نیازمند اعمال یکپارچه مصوبات مقابله با کرونا در این استان ها است. نظارت بر اعمال محدودیت ها تشدید می شود.مردم همراهی کنند تا شیوع کرونا کنترل شود

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در راستای کاهش چرخه شیوع کرونا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد، بر این اساس موضوع اعمال یکپارچه مصوبات مقابله با کرونا در تهران و البرز از سوی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در حضور رییس جمهور محترم مطرح شد که منتظر نتیجه آن هستیم.

 شهبازی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که روز شنبه به ریاست رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: این نشست مطالب خوبی داشت که امید است با اجرای آنها شاهد کاهش روند شیوع کرونا باشیم.
وی ادامه داد: این بیماری متاسفانه تعداد بیشتری از مراکز جمعیتی کشور را درگیر کرده و یکی از آنها هم استان البرز است.
شهبازی گفت: طی درخواست های صورت گرفته اعمال محدودیت جهت مقابله با شیوع کرونا در البرز چند هفته اجرایی شد و با توجه به اینکه همچنان در وضعیت قرمز قرار داریم این محدودیت ها از 10 تا 16 آبان ماه نیز تمدید شد.
وی افزود: قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در کشور پیرو فرمان مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جمهور محترم بعنوان محور نظارت بر اجرای تمامی مصوبات ابلاغی، شکل گرفته است و این قرارگاه در البرز نیز تشکیل می شود.
استاندار البرز اضافه کرد: امید است با این تدابیر خوبی که در سطح ملی به عمل آمده و تشکیل قرارگاه، شاهد همکاری بیشتر مردم باشیم و شاهد کنترل روند شیوع این بیماری با توجه به شروع فصول سرد سال، باشیم.
وی گفت: طی اقدامی مشترک از سوی بنده و رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز و همراهی های وزیر محترم کشور و معاون محترم امنیتی و انتظامی پیگیری هایی در سطح استان به عمل آمده که مصوبات مقابله با کرونا در تهران و البرز به صورت یکپارچه اعمال شود.
شهبازی افزود: بر این اساس سخنگوی محترم قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در حضور رییس جمهور محترم مطرح کرد به جهت اشتراکاتی که بین البرز و تهران است مصوباتی که در تهران اعمال می شود در البرز نیز اجرایی شود، بنابراین منتظر نتیجه این طرح هستیم.
وی عنوان کرد: اگر این مصوبه ابلاغ شود، رویداد مهمی برای البرز است و با همراهی مردم می تواند در کنترل شیوع بیماری کرونا اثربخش و ثمربخش باشد.