پروژه های سلامت در هفته دولت به بهره برداری رسیدند

کلینیک فوق تخصصی رجایی و آمبولانس ها در خط خدمات سلامت قرار گرفتند

از امروز ۹ پایگاه اورژانس و ۱۲ آمبولانس به ناوگان سلامت استان افزوده شد

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کرج ، همزمان با مجموعه برنامه های هفته دولت ، پیش از ظهر امروز چند پروژه  مرتبط با سلامت استان افتتاح و درخط بهره برداری قرار گرفت. این پروژه ها در شهر کرج، با اعتباری بیش از ۹۱ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت افتتاح شد.

بهره‌برداری از ۹ پایگاه اورژانس استان،12 دستگاه آمبولانس پیشرفته و ۵ دستگاه موتور آمبولانس به ارزش ۳۰ میلیارد تومان نیز از این جمله بود.


 البرز شاهراه ارتباطی ۱۴ استان کشور است و به دلیل ترددهای فراوان ملی شاهد حوادث بی شماری بوده که امداد و نجات، در کوتاه ترین زمان ممکن را می طلبد.

استاندار البرز دکتر شهبازی در جریان آیین افتتاح پروژ] های سلامت با اشاره به افزایش ۵ پد بالگرد که از اهمیت بالایی در راستای ارائه خدمات به مصدومان برخوردار است، گفت:در مجموع امروز پروژه های بخش بهداشت و درمان کرج با اعتباری بیش از ۹۱ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
استاندار البرز گفت: امسال همزمان با هفته دولت ۳۰۹ پروژه با اعتباری بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که ۲۴۶ پروژه مربوط به بخش دولتی است.
وی افزود: رشد اعتبارات پروژه های هفته دولت امسال در مقایسه با سال ۹۸ حدود ۸۵ درصد است.


استاندار البرز افزود: کرج چهارمین کلانشهر کشور بلحاظ جمعیت است و ارتقا زیرساخت های بهداشتی و درمانی در این شهر ضرورت دارد.
وی در ادامه در مراسم بهره برداری از کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهید رجایی در کرج، عنوان کرد: از ابتدای دولت تدبیر و امید بیش از هزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی به مجموعه درمانی البرزاضافه شده است.

شهبازی گفت: در طرح تحول نظام سلامت توجه ویژه ای به البرز شد و همچنین با حمایت های دولت تسریع در تکمیل ۳ بیمارستان در استان در دستور کار قرار گرفت و خیرین نیز وارد میدان شده اند.


وی افزود: بخش خصوصی و خیرین برای کمک به ارتقا سرانه های بهداشت و درمان در حال سرمایه گذاری هستند و برای ساخت یک بیمارستان در منطقه کمالشهر نیز اعلام آمادگی کرده اند.
در پایان نیز با حضور استاندار البرز ساختمان معاونت غذا و دارو در کرج به بهره برداری رسید.