آخرین وضعیت کووید ۱۹ در استان البرز

فوت 4 نفر البرزی به دلیل کرونا طی 24 ساعت گذشته

دکتر کریم رئیس علوم پزشکی البرز از فوت 4 نفر البرزی به دلیل کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: از دیروز تا امروز ۳ شهریور  - ۶۲ بیمار با علائم كووید 19 در مراكز درمانی استان بستری شده اند.
وی افزود: مجموع کل  موارد بستری شامل ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز    ۱۴ هزارو ۸۲۵ نفر  بوده که از این تعداد  ۱۴ هزار و ۱۱۳ نفر مورد قطعی مثبت  و بستری بوده اند.

 دکتر کریم با بیان اینکه در حال حاضر  تعداد ۴۴۱ نفر شامل موارد ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد  ۱۵۹ نفر بیمار قطعی کووید 19 می باشند.

 رئیس دانشگاه عنوان کرد: در ۲۴ساعت گذشته تعداد ۴۳۲ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی  استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۶۲ مورد در بیمارستان ها بستری شده اند .

 دکتر کریم با اشاره به اینکه تعداد  ۹۵ بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن پنجاه هستند تصریح کرد : تعداد بیماران بستری شده ی بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۱۷ نفر رسید.

 وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار کووید 19 جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری  در استان به   ۹۰۲نفر رسید .

 دکتر کریم در پایان تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۳هزار و ۴۶۴ نفر  از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه  طی ۲۴ ساعت گذشته  ۷۸نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.