یادداشت رئیس سازمان

پنجره ای روبه آفتاب توانمندی جامعه بزرگ پزشکی البرز

جریان سیال آگاهی رسانی در میان جوامع علمی مانند خون در رگ حیات انسانهاست. در عصری که هر لحظه کشف و شهود و اختراعی صورت می گیرد و در زمینه درمان بیماری ها،  نور امیدی می تابد، نمی توان نقش پر رنگ رسانه را در جهت انتقال تجارب و دستاوردهای ارزشمند و عظیم اهل علم و عمل به یکدیگر،  نادیده گرفت.

فضای لایتناهی مجازی اگر در مسیر و خدمت جامعه علمی باشد؛ از هر حقیقتی کارا تر است و در این مورد خاص جامعه بزرگ و پیشرو پزشکی  البرز و کرج که باری بزرگ از سهم طبابت کشور را بردوش دارد و تجارب بسیار گرانبهایی را در کوران پرتعداد مراجعین درمانی این شهر مهاجر پذیر بدست آورده است،  در صورت وجود تالارهای گفتگو . تریبون های انتقال دانسته می تواند نقش موثر تری ایفا کند.

سایت مستقل نظام پزشکی کرج پس از تلاش فراوان جهت متناسب سازی با نیازهای استان اینک در خدمت پزشکان فرهیخته و اهل علم و قلم است و با روی باز از مقالات و نوشته های ایشان استقبال می کند  و امیدوار است این سایت درگاهی وزین و پر افتخار  برای استان و کشور شود.

دسترسی عموم شهروندان ، اهالی رسانه، دانشجویان و  محققین به این درگاه می تواند از انتقال اطلاعات نادرست و بی پایه و اساس کاسته و ضمن آگاهی رسانی از حوادث پزشکی و نتایج مخرب سوء استفاده کنندگان  از جایگاه پزشکان بکاهد.

دکتر علی اکبر حقیقی – رئیس سازمان نظام پزشکی کرج